Egyszerű módszer, alap gyakorlatok

AZ EGYSZERŰ MÓDSZER 18 GYAKORLATA

1. BEMELEGÍTŐ SASSZÉZÁS
2. “ZORBA” (előre – hátra -oldalra – másik oldalra lépés, csípőbillentés), szirtaki, kézpörgetés, gyors zorba, előre, hátra majd oldalra lazítás)
3. SZÉK MELLETT LÁBUJJHEGYEN (sarok emelés, sarok emelés tartás)
4. SZÉK MELLETT LÁBLENDÍTÉS (előre, oldalra, majd lábnyújtás hátra)
5. HAJLONGÁS, LAZÍTÁS (lehajol – megnyújt – fej fölé a kar – hátra dől, babázás, hawaii hullámok)
6. LÁBHINTA (előre – hátra lendül a láb)
7. HELYREHOZÓ GYAKORLAT (egyik kéz a fülhöz – másik a combhoz, majd mind két kéz hátra lendül)
8. Z  – ÜLÉS (pipában a láb – oldalra visz, majd elfordul)
9. PUMPA ÉS RAKÉTA (vízszintes a hát (egyik kéz a fülhöz – másik a combhoz, majd mind két kéz hátra lendül)
10. RUGÓ (láb a mellhez, előre rúg, majd jár)
11.FUTBALL (hasizom gyakorlat)
12. MAJOMJÁRÁS
13. SZTEPPECSKE (a hátsó láb stabil, első láb sarka emelkedik, majd csere)
14. JELKÉP GYAKORLAT ((az első láb stabil, hátsó láb sarka emelkedik, kéz a fül mellett majd csere)
15.1, 2, BUMM (egyik oldal, másik oldal, majd bumm)
16. PARADICSOM MADÁR (vízszintes a hát, oldalra lendül a kéz – majd forog, kiegyenesedik oldalra lendül a kéz – majd forog,
17. HASONFEKVŐS
18. TÖRÖLKÖZŐS (csípó mozdul, “párnácska” melegítés, majd forgás)